Wednesday 18 October 2017

Srdc Forex Handel


OrangeRoshan s SRDC-metod. Det här är det enklaste sättet att göra vinster i Forex trading känd för mig Även min mormor, när hon fortfarande lever, välsigna sin själ, kan också handla effektivt Det är också mycket lönsamt Jag tror att många professionella handlare använder den här metoden. Det kan tillämpas på all handelsplattform och behöver mycket minimal träning eller erfarenhet i forex Anledningen är att den här metoden inte använder någon indikator alls. Allt du behöver veta är hur man ritar 3 typer av linjer. Före internethandeln, vi handlar valutor baserade på grundval och användningen av de tre linjerna Nu ser jag inte varför vi fortfarande inte kan använda det. Har någon studerat det dagliga diagrammet på sistone har jag en vän som mest handlar om Dagligen diagram bara Hans namn är Warren Buffet, du kanske känner honom Heheheee. Nu öppnar du ditt dagliga ljusstake helst på ditt favoritstorlek och titta noga Ta en minut och berätta vad du märker. Läs inte texten nedan. DET ÄR INTE EN ENKEL BAR SOM BARN NÄSTA ATT DET. Baserat på detta faktum kan vi säkert anta att höga och låga dagsljus är unika ALLMÄNDAG daaaaa.1 Rita stöd och motstånd på någon av föregående stapel. För nybörjare och JaJa Binks är Support det lägsta priset på ljuset Och motstånd är ljusets högsta pris. Rita horisontella linjer.2 Ser du nästa ljus som tränger in i linjerna. JA Det är din handel. SORT när den tränger in i stödlinjen och LONG när den passerar motståndet.1 Backtest på som många ljus som du vill ha minst 20 ljusstakar.2 Undersök antalet pips för alla tillgängliga affärer minus spread.3 Hur många ljus ger minsta 5pips.4 Hur många ljus ger mer än 10pips.5 Hur många ljus ger mindre än 5pips. Now du har svaret ÄR DU EXCITED Du borde vara. HUR TILLHANDAHÅLLER DENNA METOD. När ett nytt Dagligt ljus börjar 1. Dra ut Support.2 Draw the Resistance. Igår s ljusstake tack. Träna trendlinjerna och bestäm trenden På det här sättet kan du förvänta dig var priset kommer att gå. Det är antingen mot stödet baisse eller mot motståndet bullish. Det beror helt enkelt på dig, oavsett om du vill babysit handeln Eller redo och lämna handeln. Hursomhelst kan du ändå dra nytta av det. Byte Avsluta köp och sluta sälja order Vänta tills det tränger in i båda raderna, flytta din stoploss i enlighet därmed och sätt in traillock när du måste. Ovanstående men med en tilldelnings takeprofit och stoploss rekommenderar jag en 5pips eller 10pips maximum Varför Eftersom vissa barer bara få få maximal väg, förlorar handel är nästan icke-existens. Saker att komma ihåg och min rekommendation only.1 Välj låg spridning par på grund av uppenbar anledning.2 När du lägger på pågående beställningar, glöm inte att inkludera spridningen 1 eller 2 pips som en extra försiktighet, eftersom ibland kraften inte är med oss, vill du inte att ordern ska utföras på linjen och priset omvänd.3 Se de månatliga veckans höga och låga jag skulle undvika en handel när den ligger nära HL Priset kan vända dig mot din fördel innan den träffar din takeprofit.4 Don t handla till många par, maximalt 3 par endast, GBPUSD EURUSD AUDUSD Varför Din marginal kanske inte tillåter det.5 Jag brukar använda stoploss på 20-30. Engelska är inte mitt modersmål så snälla förlåt min Yoda s grammer och jag hoppas att du hittar stödet RESISTANCE DAILY CANDLE-metoden användbar och enkel att använda . Välkommen till Hapi Pipland. I den här tråden ska jag försöka svara på dina frågor om Orange Roshan s SRDC. Jag är inte systemskaparen så jag vann inte låtsas att jag förstod systemet inuti. Men jag ska försöka mitt bästa. Jag välkomnar andra SRDC V Handlare att komma och dela med dig av dina konstruktiva åsikter och funderingar, som inkluderar Powertrader och handlare lärde SRDC V från Powertrader. Först vill jag säga detta, det var inte min avsikt att sluta Powertrader från att undervisa SRDC V, min avsikt var att korrigera det han sade om Orang e Roshan Eftersom han sa förlåt i hans nuvarande senaste inlägg av floden tråd om att kalla Orange Roshan en nybörjare och också erkände att han hjälpte sig av Orange Roshan, skulle jag fortfarande betrakta alla dessa som olyckliga omständigheter, precis som jag sa tidigare om vad som hände i Orlando Jag önskar att Powertrader fortsätter sin framgång med att förvalta sitt forum, Forex trading och life. Second, Orange är min mentor, eller Sensei, eller lärare, inte mästaren som passerade på internetfora eller några avbildade i deras sinne Mästaren var en ringer när Vi skämtade om Star Wars, inget mer. Tredje, SRDC V är en handelsmetod, inte ett system. En metod handlar om inresa, exit, stoppa förlust och vinst. Förmodligen räknas bara 20 av handelssucces. Dip - och penninghantering är betydligt viktigare. än handelsmetod Så en vinnande metod gör inte nödvändigtvis en vinnande näringsidkare. För det andra kommer förtroendet för en metod från backtesting. Det bästa är att använda MT4-testarens visuella läge för att backtest så att du kan se th e kryssrörelse och vann inte kunna se bortom den nuvarande fältet Bara med förtroende kan du dra avtryckaren när tiden kommer. Hoppas vi har en bra tid här. Välkommen och lycka till. Var jag kan se SRDC IV och V metod. Jag kan ingenstans hitta detta. PowerTrader har en tråd här introducerar SRDC V han kallar det River Trade. Systembeskrivningen är i grunden densamma, förutom att vi inte använder zigzag för att hjälpa till att rita dagliga fibos. Jag var delvis anledningen till att han Stoppar för att posta där och det är därför jag börjar posta här. Du kan gå dit för att kontrollera SRDC V om han inte tänker. Om han tänker kommer jag snart att sammanställa en systembeskrivning. Den här tråden kommer inte att handla om SRDC IV . Välkommen aha, gör dig själv bekvämt och strategin kommer att vara en tillgång till forumet Lycka till. Handel idag på Pound Yen. Here är en SRDC V-handel har just hänt Regeln är att ange efter att en bar har formats helt utanför kuvertet Men i det här fallet skulle handelsmöjligheten ha gått. Notice th e röd trendlinje i diagrammet, som drogs från fredag ​​och måndag är lågt. Ta också märke till den svarta linjen på diagrammet, så blir stödet motstånd. Om priset bryter mot den svarta linjen och den röda linjen, bildas det dubbla bottenmönstret Och priset gick förmodligen upp till kanalen, men det drog sig tillbaka från det. Du kan komma dit därifrån med en liten stoppförlust på andra sidan kuvertet. Eller när priset öppnas utanför kuvertet, om det ljuset rör sig snabbt Och korsar den tredje vita linjen, kan du skriva in omedelbart Varför den tredje linjen Eftersom det bara ger dig 40 pips stoppa förlusten och i testningen leder det till att vinna mer än förlust. Alla dessa parametrar optimerades genom långa testtider när det Skapades När jag lärde mig det jag backtested uteslutande kan du göra detsamma och blev förvånad över hur de sätter ihop och kraftigt minskar whipsaws. SRDC Forex Trading. Innan jag inleder min nya uppfattning och förnyad vision skulle jag vilja ta en möjlighet Y för att titta på de tidigare affärer som jag hade gjort När jag tittar tillbaka på det hela såg jag en dum person som steg för steg lyckades följa igenom och förbättra sig. Jag erkänner i början när jag började börja handel, jag var som ett vapen utan riktning Och när jag byggde mig själv var jag ett vapen som nu har en riktning men jag saknade fortfarande något. Jag var fullt utrustad men jag saknade en sak, vad var det där du sa Det är enkelt, syfte jag saknade ändamål, jag kan ha haft all teknik och stod i rätt riktning men jag förlorade synen på mitt syfte. När jag kom igen, var jag tvungen att leta efter mitt syfte. Jag blev frågad om vad som är min dröm Jag tänkte på mig själv, jag vet inte längre hur drömmen jag gick för det mest generiska svaret som någon kunde ha gett, bli rik. Men det var inte min riktiga dröm, att vara rik var inte tillräckligt med en dröm för att antända min passion som jag hade att se djupare in i mig själv, av vilken anledning gjorde jag allt detta jag vet svaret nu och jag håller det nära till mitt hjärta av rädsla för att förlora det igen. Men vi får lite sidospår där Låt oss granska på mina tidigare affärer ska vi Totalt hade jag gjort tjugo affärer helt. Tusentals tradesstreak. In bilden ovan var mitt handelsstrip När jag tittade på det, insåg jag att jag saknade brist på överensstämmelse, jag behövde förbättra det också. Det var många områden som jag behövde förbättra, min mentalitet krävde att man följde min psykologi, för att se till att jag vann inte bort från vägen igen. I tabellen nedan lägger jag ner den mängd pips som jag fick och förlorade med varje handel. Resultatet var ganska ledsen, jag såg att jag hade gjort mer förluster. Och för att göra saker värre mina vinstaffärer inte gav lika mycket i kontrast till mina förluster. Jag är inte stolt över att erkänna det men det var en tid då jag faktiskt slutade handla länge jag var upptagen med mitt jobb och jag ägnade mer åt mitt arbete än jag gjorde i handel Ja jag förstår att denna teknik gjorde kom inte billigt och jag borde a uppskatta det mer Men i mitt försvar var mina prioriteringar någon annanstans vid den tiden. Men låt oss inte ligga på det förflutna och fokusera på det nu Eftersom jag först började med SRDC lärde jag några tekniker att jag inte var en one-pick pony som i Började men jag blev nu kallad en äldre näringsidkare som jag skäms över att kallas det, jag är ingen där nära samma nivå som de andra SRDC-studenterna. Med dem såg jag passion, en körning, en eld men i mig såg jag ingenting Motiverad och jag var inte, jag deltog inte i klasserna under en tid också, jag stannade nästan alla mina handelsaktiviteter och hade mitt fokus någon annanstans. Men jag minns fortfarande allt, den kunskap jag har glöm inte lätt Min mentor, Vem är min vän kontaktade mig några månader senare och frågade hur var min handel, försökte jag försiktigt ursäkta, arbetet tog för mycket av min tid. Jag sprang iväg och sprang iväg på en investering där huvudfaktorn var mig själv If Jag såg mig själv vid den tiden jag skulle ha fått min röv sparkade jag kom fram till en punkt där jag återigen tittade på mig själv i spegeln. Jag frågade mannen framför spegeln, vill du ha det jag förstod vid den tiden var osäkerhetens ansikte reflekterat jag visste vad jag behövde , ett tryck en gång jag ställde en annan fråga till mig själv, hur dåligt vill du lyckas. Jag minns en video som jag såg för länge sedan, det heter Eric Thomas Lyckorna till framgång och i videon var det en historia om en kille som ville ha framgång att han gick för att hitta en guru att lära sig under. Du måste titta på videon här denna video skjutit upp något i mig Jag förutsåg min dröm och ju mer jag gjorde ju mer jag ville göra det hända jag Jag är inte längre en ung man, varje sekund som jag slösar är mot mig, jag har inte mer tid att förlora. Så jag plockade upp mig och gick för att se min mentor och hans mentor, pratade och lovade att jag skulle se saker igenom Jag har en vision och jag kommer att göra den visionen verklighet Det börjar med mig, om jag inte rör mig så kommer jag att n Jag skulle kunna nå min dröm. Jag stod upp igen och såg båten strandsatt på stranden, jag hade lämnat den där länge sedan tog jag en lång titt på båten som jag skapade med en förståelse som byggdes på många Saker De många gånger utlevde de obevekliga vågorna kraschar på sina sidor. Den här båten förtjänar bättre, jag gjorde inte denna båt bara för att låta den tona bort på stranden Jag gjorde denna båt så att jag kan utmana forex havet båt utförandet av allt jag har lärt mig är inte något som lätt kan krossas. Men mer än den här gången med en passion i mig, kommer jag att korsa forexen och den här gången kommer jag att lyckas, jag kommer inte sluta förrän jag uppnår jämvikt även då fortsätter jag att pressa vidare Mina gränser är inte längre den blå himmel som jag alltid har beundrat, det går långt bortom det. Vänta på mig, framtiden jag kommer snart till dig. Med den här gången var jag mer nyfiken på var var gränsen för hur många pips jag kan skörda med den här nya tekniken Men egentligen visste jag redan svaret innan jag bara kunde se det i det ljuset Det är vanligtvis vad som händer när vi är upptagna med något som vi förlorar något annat som redan var framför oss.19 maj 2015 - Handel 3. Anmärkning Aqua-linjen representerar Inträdespriset, medan Crimson-linjen representerar Slutpriset. Denna tvådagars handel gav mig 321 pips vid en Säljhandel. Jag tillämpade den tidigare tekniken med den nya tekniken och kunde se hur mycket Jag kan skörda pipsna självklart om det hade varit föregående jag hade hoppat precis in i den. Det var under denna tid att jag blev skänkt på en annan teknik Som de flesta barn var jag ivrig efter att leka med min nya leksak som jag var upptagen med backtesting försökte mestadels styra pusslet som var tekniken. Jag försökte omedelbart tillämpa den nya tekniken i min handel, vilket jag inte borde ha men då igen ingen skada i att försöka jag antar.19 maj 2015 - Handel 1. Notera Aqua rad representerar Ingångspris, medan Crimson-linjen representerar slutkursen. Naturligtvis var jag stolt över en helt ny teknik där flera poster kan göras inom en dag. Vem var inte glad över det begreppet. Ännu mer så när jag gjorde en vinst från det jag lyckades vinna genom en Säljhandel som vann 100 pips En helt ny teknik och redan en vinst från det. Mina hopp hoppades upp. Efter att ha förlorat tre gånger i rad, sa jag till mig att jag måste vinna en sak oavsett vad jag väntade tålmodigt men det var bara inte meningen att vara I slutändan tog jag en riskabel handel, jag beräknade mina risker och att vilja vinna faktor vann mig över Desire är en stark känsla. När den används korrekt kan den ge dig bra höjder. Det kan också förstöra dig.16 april 2015. Anm. Aqua-linjen representerar Inträdespriset medan Crimson-linjen representerar Slutkurs. Ett fyrastegs nederlag blev det ganska svårt att behålla motivation under denna punkt A Sälj handel med förlust med 137 pips tog jag ett steg tillbaka Efter det här och granskade var jag gick fel, skedde mina gamla vanor i min mentalitet var wavering och de stängda dörrarna till de gamla vanorna öppnade lite för små. Jag vet inte ens var jag fick förtroendet att göra denna handel, verkar som om Jag kunde förutse framtiden eller något Kinda roligt när jag tänker tillbaka på det men det var en fortsättning på logikhandeln men med en liten vridning En säker logisk handel Marknaden skrattade sin rumpa när den här handeln bekräftades .10 april 2015 - Handel 3. Notera Aqua-linjen representerar Inträdespriset medan Crimson-linjen representerar Slutkurs. Ett stort misstag från min sida och jag borde ha kunnat förhindra det. Tyvärr kunde jag inte på grund av brist av övning och backtesting En annan Säljhandel resulterar i en förlust på 438 pips En förlägenhet jag känner, det förtroende jag hade från vem vet var ätade mig och jag borde ha visat bättre. Jag bestämde mig för att försöka handla dagligen, inga mål först först syftar till att ha dis cipline att handla dagligen Även om jag sa det här kämpade jag, blev mitt jobb hektiskt och mer krävande. Därför ville jag odla disciplin i min handel. Jag såg en signal, men ingenting sattes i sten Det var bara en signal och jag borde vänta på bekräftelsen men väntade mig som en bra pojke, skulle jag önska att jag hade, så snart signalen hände jag rusade till havet med min båt och jag lurade tåget huvud den 10 april 2015 - Handel 1. Not Aqua-linjen representerar Inträdespriset, medan Crimson-linjen representerar Slutpriset. Ibland är det ganska dumt att vi alltid upprepar tidigare misstag Jag såg en signal men väntade inte och jag blev straffet hårt för det Marknaden har ingen nåd, jag gick in i en köphandel och förlorade 458 pips när det gällde min fasan var priset omvändt. Naturligtvis tog rädslan över och jag stängde handeln minskade förlusterna tidigt sa jag till mig själv Jag försökte alltjämt odla en levande konto mentalitet och det arbetade för att I viss mån tog jag det som en lektion som jag borde ha En gräns för mig själv när jag ska avsluta en bristande handel. Upptäck ett system som testats och testats i över 21 år - Används av över 2.100 SRDC Traders Investerare över hela världen och växande har systemet visat sig tillåta någon från erfarna investerare till människor utan bakgrund i handeln på finansmarknaderna för att förstå derivatmarknadsrörelseriktningen med yttersta noggrannhet som ingen annan. Guld är de enda pengar som aldrig misslyckats i 5000 års historia om dess användning av människor. För närvarande finns det bara tillräckligt med investeringskvalitets guld tillgängligt På jorden för varje levande person att ha en tredjedel av en ounce I krisetider är guld den säkraste investeringen som också har störst potential att öka din förmögenhet. Läs mer om våra SRDC Precious Metals här. SRDC Forums. OrangeRoshan s SRDC method. This är det enklaste sättet att göra vinster i Forex trading känd för mig Även min mormor, när hon fortfarande lever, välsigna sin själ, kan också handla effektivt Det är också mycket lönsamt jag tror att många professionella handlare använder den här metoden. Det kan tillämpas på all handelsplattform och behöver mycket minimal träning eller erfarenhet i forex Anledningen är att den här metoden inte använder någon indikator alls Allt du behöver veta är hur man ritar 3 typer av line. Inför handeln med e-handel, handlar vi valutor baserade på grundval och användningen av de tre linjerna Nu kan jag inte se varför vi fortfarande inte kan använda den. Har någon studerat det dagliga diagrammet på sistone har jag en vän som handlar mest på Daily endast diagram Han heter Warren Buffet, du kanske känner honom Heheheee. Nu öppnar du ditt dagliga ljusstake helst på ditt favoritstorlek och titta noga Ta en minut och berätta vad du märker. Läs inte texten nedan. DET ÄR INTE EN ENKEL BAR BARN NÄSTA DET. Baserat på detta faktum kan vi säkert anta att höga och låga dagsljus är unika ALLTIDDAGA daaaaa.1 Rita stöd och motstånd på någon av föregående stapel För nybörjare och JaJa Binks, Support är l Ovest pris på ljuset och motstånd är ljusets högsta pris Rita horisontella linjer.2 Ser du nästa ljus som tränger in i linjerna. JA Det är din handel. SORT när den tränger in i stödlinjen och LONG när den passerar motståndet .1 Backtest på så många ljus som du vill ha, minst 20 ljusstake.2 Studera antalet pips för alla tillgängliga trader minus spread.3 Hur många ljus ger minsta 5pips.4 Hur många ljus ger mer än 10pips.5 Hur många ljus ger mindre än 5pips. Now du har svaret ÄR DU EXCITED Du borde vara. HVÄR DU TRÄDAR DENNA METODE. Under starten av ett nytt Daily Candle.1 Rita Support.2 Draw the Resistance. igår s ljusstake tack. Träna trendlinjerna och bestäm trenden På det här sättet kan du förvänta dig var priset kommer att gå. Det är antingen mot stödet baisse eller mot motståndet bullish. det beror helt enkelt på dig, oavsett om du vill babysit handeln eller redo och lämna handeln. Hursomhelst kan du ändå dra nytta av det. Byte Avsluta köpet och sluta sälja order Vänta tills det tränger in i båda raderna, flytta din stoploss i enlighet med detta och sätt in traillock när du måste. ovanstående men med en tilldelning takeprofit och stoploss jag skulle rekommendera en 5pips eller 10pips maximum Varför Eftersom vissa barer bara få få maximal väg, förlora handel är nästan icke-existens. Saker att komma ihåg och min rekommendation only.1 Välj låg spridning par på grund av uppenbar anledning.2 När du lägger på pågående beställningar, glöm inte att inkludera spridningen 1 eller 2 pips som en extra försiktighet, eftersom ibland kraften inte är med oss, vill du inte att ordern ska utföras på linjen och priset omvänd.3 Se de månatliga veckans höga och låga jag skulle undvika en handel när den ligger nära HL Priset kan vända dig mot din fördel innan den träffar din takeprofit.4 Don t handla till många par, maximalt 3 par endast, GBPUSD EURUSD AUDUSD Varför Din marginal kanske inte tillåter det.5 Jag brukar använda stoploss på 20-30. Engelska är inte mitt modersmål så snälla förlåt min Yoda s grammer och jag hoppas att du hittar stödet RESISTANCE DAILY CANDLE-metoden användbar och enkel att använda . Välkommen till Hapi Pipland.

No comments:

Post a Comment